V období od 23.12.2024 - 3.1.2025 je Oční centrum Praha z důvodu vánočních a novoročních svátků zavřené.

Chci se objednat

Jan Kříž
e-mailové poděkování

"Jsem fascinován atmosférou na vaší klinice. Být u vás pacientem je radost!"

Nádherné poděkování nám do naší e-mailové schránky poslal spokojený pacient pan Jan Kříž.

Moc děkujeme za nádherná slova, krásně se to čte!

 

Dobrý den.

V pondělí 23. listopadu 2020 jsem se u vás podrobil laserovému zákroku. 

Už když jsem se objednával, byla vaše recepční na telefonu velmi milá, dala mi termín a účelné předchozí instrukce.

Když jsem v pondělí přišel, musel jsem na recepci vyplnit a podepsat nějaké dokumenty, na jednom z nich číslo OP. Protože byla venku zima, naběhly mi brýle a neviděl jsem číslo. Všimla si toho a sama se ochotně nabídla, že mi číslo opíše.

Protože jsem neodhadl správně dobu cesty, byl jsem asi o třičtvrtě hodiny dříve. Stejně mne hned začaly připravovat na zákrok. Sympatická sestřička mně dala detailní informaci o zákroku, i s možnými nechtěnými účinky, napsanou MUDr. J. Hronem. Vykapávala mi oko, vždycky mne oslovila jménem, jako všechny pacienty, také aby nedošlo k jejich záměně.

Jsem fascinován atmosférou na vaší klinice: žádný zmatek, všichni vědí přesně, co  mají dělat, jak to mají dělat, chovají se uctivě a zdvořile k pacientům, jsou bezvadně instruováni. Člověk cítí, že vedení kliniky nejsou jen vynikající odborní lékaři, ale také inteligentní a dobře vychovaní lidé. (Sestřičky jsou také sympatické, asi je někdo takhle vybírá!)

Vím, že se rouhám, ale být u vás pacientem je radost.

Děkuji vám mnohokrát nejen za zdařilý zákrok, ale především za tento mimořádný zážitek. Většinu života jsem strávil mimo Českou republiku, udělal jsem zkušenosti s lékařskou péčí ve světě, od dobrých až po katastrofální, ale ten zákrok u vás patří jistě k těm úplně nejlepším. Prosím, poděkujte mým jménem všem, kteří se na této atmosféře podílejí.

Jan Kříž, 25.11.2020